Píšem pre nový portál

Ešte v lete som dostal otázku, či by som nemal záujem prísať pre nový hudobný portál. Ponuku som prijal, od začiatku septembra mám na konte desiatku článkov. Portál sa volá Hudba.sk, a logicky ho nádjete na adrese www.hudba.sk.
Z toho, čo som doteraz pre www.hudba.sk napísal dávam do pozornosti recenziu nového albumu fínskej skupiny Apocalyptica (mimochodom, v jednej pesničke hosťuje aj spevák z Rammstein), článok o paródii na legendárne video "Smells Like Teen Spirit" od Nirvany v podaní Al Yankovica spolu s inkriminovanými zábermi, či pohľad na aktuálny singel HIM "Kiss Of Dawn". Klip sa, mimochodom, natáčal v Los Angeles.
Samozrejme, že stále čítam množstvo článkov z RSS, najzaujímavejšie pridám vždy sem; a baví ma písať aj na môj hlavný blog.

Žádné komentáře:

Prečítal som a posúvam ďalej